۱۳۹۰ بهمن ۲, یکشنبه

گفتگــوی طنز گونــه با آقای بهرام مشیری بمناسبت لزوم اتحاد ملی


مجری : آقای مشیری به برنامه ما خوش آمدید زود بریم سر اصل مطلب ! شما از صدر اسلام زیاد انتقاد میکنید بویژه از کشتار یهودیان بنی قریظه. چه کسانی یهودیان بنی قریظه را کشتار کردند !؟

مشیری : شعبان جعفری همه را گردن زد البته امام علی و زبیر هم بهش کمک کردند

مجری : چی شد که ایران دربرابر لشکر تازیان نتوانست مقاومت کند و در قادسیه شکست خورد ؟

بهرام مشیری : بعد از کودتای ۲۸ مرداد اصولا دیگه کسی در ایران پادشاهی را قبول نداشت و یزدگرد پادشاه ایران هم تنها ماند و مردم کمک نکردند

مجری : به نظر شما ریشه حمله به برج های دو قلوی نیویورک از کجا بود ؟

بهرام مشیری : بعد از کودتای ۲۸ مرداد کل منطقه خاورمیانه دیکتاتوری شد و مردم به جان آمده منطقه به اسلام تروریست گرایش پیدا کردند! شعبان جعفری هم از این فرصت استفاده کرد و با نوچه هاش به برجها حمله کرد

مجری : اگه رضا شاه پهلوی یاغی ها و تجزیه طلب ها را سرکوب نکرده بود چی می شد ؟

بهرام مشیری : خودشون از بین میرفتند

مجری : نخستین دیکتاتوری در ایران کی بوجود آمد ؟

بهرام مشیری : نخستین دیکتاتور ایران رضا شاه بود ! پیش از آن در دوره قاجار شاه در تهران نشسته بود و کاری به کار کسی نداشت! مثلا ظل السلطان برادر ناصرالدین شاه حاکم اصفهان بود و شاه کاری بهش نداشت! اون هم در کمال آزادی پوست میکند و سر می برید! ولیعهد قاجار هم که به صورت سنتی والی تبریز بود و هر کاری دلش می خواست اونجا می کرد پس از آمدن رضا شاه همه این آزادی ها برداشته شد!

مجری : دیدگاهت درباره این جمله ناصر الدین شاه چی هست ؟! "مرده شوی مملکتی را ببرن که به شمالش می روم انگلیسی ها ناراحت می شوند و به جنوبش می روم روس ها ناراحت می شوند" ؟

بهرام مشیری : این ها همش دروغ است ! ناصر الدین شاه آخرین پادشاه با حشم و خدم ایران بود ! خیلی ابهت داشت

مجری : عبد العلی بازرگان همواره در تفسیرهایش از دین اسلام ماله کشی می کند و تاریخ اسلام را تحریف می کند! شما بارها از این آدم به عنوان شخصی شریف یاد کردید اما روشنگری مانند شجاع الدین شفا را آدم فرومایه خطاب کردید ! ملاک شما از شرافت چی هست که در آن آدم هایی مانند عبدالعلی بازرگان و پدرش مهدی بازرگان و بنی صدر آدم های شریفی هستند اما استاد شفا با شرافت نیست ؟

بهرام مشیری : ملاک ما اینست که هر کسی با دکتر مصدق سلام علیک خوبی داشته آدم شریفی بوده و تا ۷ پشتش هم آدم شریفی است حالا هر کاری هم بکنه یا هر دروغی بگه باز هم شریفه!

مجری : چند پرسش ریاضی، ۷ ضربدر۶ و ۵ ضربدر۹ میشه چند تا ؟

بهرام مشیری : هر دوتاش میشه ۲۸ تا

مجری : بهترین سالنامه از دیدگاه شما چی هست ؟

بهرام مشیری : سالنامه عربی یعنی قمری از همه بهتره چون هر ماه ۲۸ روز است
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed