۱۳۹۲ تیر ۴, سه‌شنبه

بیــانیـه شورای ملی ایران

بیانیه شورای ملی ایران بتاریخ یکم تیرماه 1392.

شورای ملی ایران به حرکت و خواست مردم ایران در راستای حصول به شرایطی که انتخابات آزاد در ایران برگزار شود، اعم از کسانی که در انتخابات اخیر حاکمیت، رای خود را بنوعی در جهت مخالفت با اصل ولایت فقیه دادند یا آنان که چنین انتخابات فرمایشی و غیر آزاد را تحریم نموده، احترام گذاشته، هر دو حرکت هم میهنان عزیزمان را در راستای تحقق این آرزوی بزرگ ملت ایران دانسته، اطمینان دارد، تداوم این قبیل مبارزات مدنی سرانجام راهگشای یک انتخابات واقعی و آزاد و گزیدن نمایندگان منتخب مردم برای تعیین تکلیف نهایی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و تحقق آرمان های ملت ایران برای حصول به دموکراسی و سکولاریسم و تحقق اندیشه برتری حقوق بشر بر تمامی قوانین مدنی و عرصه های مختلف زندگی ایرانیان در آینده ای نه چندان دور خواهد بود.

-----------
این شورا ضمن تبریک پیروزی های اخیر ملت ایران اعم از آنچه که در صحنه ورزشی رخ داد و یا در انباشت انرژی پاک و سیال مردمی بصورت جمعی در صحنه های پر شور شادی و شعف و لذت بردن از زندگی این جهانی تحقق یافت و به شعار های حداقلی رهایی زنان از قید و بند های قرون وسطایی و آزادی زندانیان و احترام به اراده ملی بسنده شد، خود را متعلق به مردم ایران از هر قشر و طبقه و نحله فکری دانسته عزم خود را جزم نموده تا حصول به شرایط انتخابات آزاد، در جهت اهداف ملت ایران حرکت نماید.
-----------

بدیهی است هم میهنان با توجه به تجربه ریاست جمهوری خاتمی در 1376 بنا ندارند که در خانه نشسته منتظر اقدام روحانی برای تحقق آمال و انتظاراتشان باشند. خواست حاکمیت همچون گذشته این است که پتانسیل انرژی مردم را تخلیه نموده سپس آنرا نابود نماید. مردم خود آگاهند که انتظار از حاکمیت برای تغییر و ایجاد تحول انتظار بیهوده ای است که هرگز رخ نخواهد داد.
در نتیجه تا فضای کنونی به سردی نگراییده، شایسته است مطالبات مردمی از طریق گسترش شبکه های اجتماعی، اعم از تشکل های کارگری معلمی دانشجویی و غیره تحقق یابد.


پاینده ایران
شورای ملی ایران

برگرفته از صفحه فیسبوک  ( شورای ملی ایران )
https://www.facebook.com/lists/3935222397995
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed