۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

حالا دیگر آمریکا هم زیر بغل حکومت اسلامی هندوانه می گذارد !



حالا دیگر آمریکا هم زیر بغل حکومت اسلامی هندوانه می گذارد !!

یادتان هست ؟ که در کتابهای مقطع ابتدائی چند دهه گذشته ، تمثیل های کتاب فارسی دانش آموزان را ، به جهت آنکه بیشتر برای آنها جاذبه داشته باشد و خوب موضوعات مندرج در آنها را بیاموزند ؛ نقش های داخل حکایت های کتاب درسی ، بیشتر به حیوانات مختلف داده می شد تا به آدمها . یکی از این تمثیلها ، داستان معروف روباه و کلاغ بود ! حتما فراموش نکرده اید که روباه حیله گر ، وقتی قالب پنیر بزرگی را در دهان کلاغی که بر روی یکی از شاخه های درخت کهنسالی نشسته بود دید ؛ اشتهایش تحریک شد و برای آنکه آن قالب پنیر را از نوک منقار آن پرنده به معده خودش انتقال بدهد ؛ شروع به تعریف کردن از کلاغ نمود !


از پائین همان درخت که ایستاده بود خطاب به کلاغ ساده لوح می گفت : " به به ، عجب قامت رعنائی ، عجب بال و پر زیبا و خوش رنگی ، عجب سر و سینه برجسته و فراخی " ! ولی چون هیچ واکنشی ازکلاغ ندید ؛ حیله اش را پربارتر کرد و گفت : " من با پدرت دوست بودم ، او صدای بسیار زیبا و دلنشینی داشت ، آیا تو نیز دارای صدائی زیبا همانند پدرت هستی ؟ "
کلاغ نادان که نمی خواست نزد روباه مکار کم بیاورد ؛ فریب او را خورد و دهانش را برای آن " قار قار کریه الاصواتش " باز کرد . باز شدن دهان کلاغ همان و افتادن قالب پنیری که به دهان داشت جلوی پاهای روباه شارلاتان و نابکار همان . با چنین تمثیل هائی بود که به دانش آموزان میهنمان درس زندگی و دانستن راه و روش آن را می آموختند.


دولتمردان کشور ایالات متحده آمریکا ، از یک سو با کشور امارات متحده عربی زد وبند کرده و دولت شان را به مدعی شدن جزایر سه گانه تشویق می کند ؛ و از سوئی دیگر، دست اندرکاران حکومت خودکامه اسلامی را ، که بعد از ادعای سر تا به پا یاوه کشور امارات در باره جزایر سه گانه ، واکنش لازم و تندی را در این زمینه از خودشان نشان ندادند ؛ مورد الطاف سرورانه خودش قرار می دهد و با ابراز خشنودی ازخویشتن داری دولتمردان این حکومت غاصب و اشغالگر ، مورد مهر و تفقد خویش قرار می دهد !


در این رابطه ، فرمانده ارشد نیروی دریائی آمریکا می گوید : " نیروی دریائی ایران ، که اغلب توسط آمریکا به عملیات تحریک آمیز در خلیج فارس متهم می شد ؛ در ماههای اخیر خویشتن داری به خرج داده است !


خبرگزاری آسوشیوتدپرس ، اظهارات دریا سالار جاناتان دبلیو گرینرت ، فرمانده عملیات نیروی دریائی آمریکا را ، در کنفرانس خبری روز چهارشنبه 27 ماه ژوئن 2012 در پنتاگون ( وزارت دفاع آمریکا ) نقل می کند که گفته است : " اوضاع نسبتا آرام است . " !


اوضاع نسبتا آرام است یعنی چه ؟ یعنی که حکومت فرصت طلب آخوندی ، به نفعش نبوده که در شرایط کنونی ، در مقابل اراجیفی که حاکمیت امارات در مورد تنب های بزرگ و کوچک ، و ابومسی گفته ، در کمال قدرت بایستد و به آنها معترض بشود که به اندازه دهانشان حرف بزنند ! دریا سالار جاناتان دبلیو گرینرت هم ، دست نوازشی به سرشان کشیده و این عمل خیانتکارانه آن مدیران بی کفایت و بی لیاقت را مورد تأئید خود و کشورش قرار داده است !


همین خبرگزاری که از خلیج فارس به عنوان کانون بالقوه انفجاری ، در اختلافات واشنگتن و تهران بر سر برنامه اتمی ایران نام برده است ؛ در گزارش خود یادآوری می کند که ایران در اوائل سال جاری به آمریکا هشدار داده بود ؛ که ناوهای هواپیمابرخودش را از خلیج فارس دور نگه بدارد . هرچند که این ناوها ، متعاقبا بدون آنکه با حادثه ای مواجه بشوند ؛ بارها از تنگه هرمز در دهانه خلیج فارس عبور کرده اند .


این دریاسالار به خبرنگاران گفته که نیروی دریائی ایران در رفتار با نیروی دریائی آمریکا در خلیج فارس ، حرفه ای و مؤدبانه عمل کرده است ؛ و به ضوابط و معیارهای بین المللی حاکم بر عملیات دریائی در آبهای بین المللی احترام گذاشته است .


همین خبرگزاری اضافه می کند ، که تحریکات قبلی معمولا توسط شاخه دریائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می گرفت که جدا از نیروی دریائی ایران است ! دریاسالار گرینرت گفته که نیروی دریائی پاسداران انقلاب ، پیش از این گاه با قایق های تندرو مسلح ، بیش از حد به کشتی های نیروی دریائی آمریکا نزدیک می شدند ؛ وی در انتهای سخنش گفته است ، صادقانه بگویم ، چنین وضعیتی این اواخر رخ نداده است !


از یک طرف هندوانه زیر بغل رژیم سفاک آخوندی می گذارند ؛ و خفه شدن شدن شان در مقابل رجزخوانی های امارات را ، رفتاری حرفه ای و مؤدبانه قلمداد می نمایند . و از طرف دیگر همچنان دو ناو هواپیمابر خودشان ، به نامهای آبراهام لینکلن و اینترپرایز را ، که متعلق به ناوگان پنجم دریائی آمریکا که در بحرین مستقر است می باشند را نیز ؛  همچنان در آبهای خلیج پارس آماده نگه داشتنه اند !


کلاغهای بی خرد و شعور حکومت اسلامی هم ، با شنیدن این تمجیدهای روبهانه ، اگر رویشان می شد ؟ سه قالب پنیر خوش مزه و مفید جزایر سه گانه را ، بدون کوچکترین شرمی ، در دامان اماراتی ها می انداختند ؛ که مالکیت و حاکمیت آن جزیره ها را ، به ایشان واگذار کنند ! و ارباب شان آمریکا را هم به نان و نوائی پر منفعت برسانند !
 بدیهی است که مراد از حضور ناوهای هواپیمابر آمریکا در آبهای خلیج پارس ، حمایت از هم پیمانان ثروتمند عربشان در مقابل عملیات احتمالی جمهوری اسلامی است ؛ که جهت حضور این ناوگان و ناوهایش درون آبهای خلیج پارس ، و ایفا کردن نقش هایل و نگهبان میان آنها و نظامیان ایران ، باجهای هنگفتی را از ایشان بستانند ! عملی که آنان را ، نزد دوست و دشمن حقیر می گرداند !!
تابستان 2571 آریائی.
محترم مومنی روحی
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed