۱۳۹۱ مرداد ۲۶, پنجشنبه

ظاهرا در ایران بخور بخور زیاد است !
از ,  محترم مومنی روحی 

بعد از خبرهای دزدیهای چندین میلیارد تومانی ، باز هم یک خبر دیگر مبنی بر سرقت پانزده میلیارد تومان از بنیاد شهید در همه جا پراکنده شده است !

این خبر شنونده اش را هیچ تکانی نمی دهد که تا بر او شوک وارد نماید ؛ چرا که دیگر به اندازه کافی چشم و گوش مردم ایران از شنیدن چنین گزارشهائی پر شده ، و همگان می دانند که آخوند گدای دیروزی ، و حاکم بی آبرو و دزد و رند و شارلاتان و کلاهبردار امروزی ، دیگر به صرفش نیست که با روضه خواندن و رمالی و دعانویسی و سرکتاب باز کردن و اینگونه خزئبلات خرافی ، که هدیه دین مبین اسلام ناب محمدی به ملت ایران است ؛ نمی تواند امورات زندگی اش را بگذراند ! بلکه جناب ایشان و سایر هم مرامان وی ، و بقیه پیروان چاپلوس شان ، که صرفا به خاطر منافع شخصی دنباله رو آخوند و اسلام و انقلابش شده اند ؛ فقط با چند میلیارد تومان ناقابل ! چشم و دل همیشه حریص شان سیر می شود !
هر که به چنین کارهائی دست بزند ، حتی اگر در هیبت و کسوت آخوند هم نباشد ؛ به خاطر آنکه در این حکومت و با این نابکاران برای آزار دادن ملت ایران ، و چپاول دارائی های ملی ایشان همکاری دارد ؛ و نیز در ارگانهای حساسی که نقش تعیین کننده ای در این رژیم  را دارند دارای مشاغل کلیدی باشد ؛ و از موجود کثیفی چون آخوند پیروی بکند ؛ مانند خود اوست و تمام کارهایش هم به حساب این جمهوری بی تمدن و بی لیاقت گذاشته خواهد شد !
روزنامه خراسان ، از کشف اختلاس 15 میلیارد تومانی در " بنیاد شهید " خبر داده است ! این روزنامه نوشته ، که در پی تجسس مأموران سازمان بازرسی کل کشور در امور مالی بنیاد شهید ، آشکار شد که یکی از مدیران با سابقه این بنیاد ، متهم است که با سندسازی و تقلب ، مبلغ پانزده میلیارد تومان را به جیب زده است !
روزنامه خراسان از مدیر متهم به اختلاس پانزده میلیارد تومانی از بنیاد شهید نام نبرده ؛ اما نوشته که این اختلاس هنگامی آشکار شد ، که مأموران تجسس سازمان بازرسی کل کشور ، هنگام تجسس به نکته مهمی پی برده بوده اند . و این نکته مهم از این قرار است ، در حالی که مبلغ بدهکاری بنیاد شهید به شرکت بیمه ، پنج میلیارد تومان بوده ؛ این مدیر مبلغ 9 میلیارد تومان به حساب  شرکت بیمه واریز کرده است ! اما ردیابی های مأموران سازمان فاش کردند ، که آقای مدیر بنیاد شهید ، بعد از مدتی پس از واریز نمودن 9 میلیارد تومان به شرکت بیمه ، با اعلام این که به دلیل اشتباه از سوی خزانه داری و حسابداری بنیاد شهید ، چهار میلیارد تومان بیشتر به حساب این شرکت بیمه واریز شده است ؛ از مدیران آن شرکت خواسته است ، که مبلغ اضافه پرداخت شده ( چهار میلیارد تومان ) را ، به شماره حسابی که او اعلام می کند واریز شود !
این روزنامه به نقل از سازمان بازرسی کل ایران نوشته : " این تنها مورد اختلاس این مدیر بنیاد شهید نبود ؛ و او با شگردهای گوناگون توانسته بود مبلغ پانزده میلیارد تومان از سرمایه بنیاد شهید را ، به نام خانواده های شاهد و ایثارگران ، از صندوق بیت المال خارج کند ؛ و با این پول تا به حال چندین باب خانه خریداری کرده است . " !
همچنین این روزنامه نوشته ، در حالی که هنوز این پرونده در مرحله تحقیقات بود ، این مدیر بنیاد شهید از تحت نظر بودن خود مطلع شده است ؛ وی با گروهی از مأموران پرونده تماس گرفته ، و به آنان وعده یک و نیم میلیارد تومان رشوه را داده است ؛ و طی ملاقاتی صوری در پارک لاله تهران ، مبلغ رشوه را نیز پرداخت کرده ، و بعد از آن بازداشت شده است . اکنون هم  این پرونده در شعبه دوم دادسرای تهران در حال رسیدگی است !
قضیه اینگونه دزدیها در مملکت ما ، البته بیشتر بعد از استقرار این قوم فاسد و جانی در ایران ، موضوع تازه و جدیدی نیست ؛ اما اهمیت آن در این است که اگر در دیگر حکومتها که بر خود مارک پر طمطراق دینداری و خداپرستی را نزده اند ؛ چنین اعمالی صورت بگریند ؟ حساب آنها با حساب اینها که مدام دم از خدا و پیغمبر می زنند جداست . اینها به اندازه یک ارزن نسبت به وضعیت آشفته مالی مردم ایران ، نسبت اوضاع نگران کننده کارگران بیکار شده و خانواده های آنان ، نسبت به کسانی که بیمارشان روی دستشان مانده و به خاطر نداشتن مبلغ پیش پرداخت به بیمارستان ، نمی توانند وی را بستری نموده و بیماری اش را درمان بکنند ؛ و به  دلیل صدها مورد مشابه دیگر که هم اکنون مردم ایران با آنها دست به گریبان هستند کوچکترین حس مسؤلیتی را ندارند !
البته اگر واقع بین باشیم ، طبیعی است که این عرب تباران اجنبی ، به ایرانیان اصیل و پاک سرشت ، کوچکترین احساس مسؤلیت نداشته باشند و پول و طلا و دیگر دارائی های ملت ایران را ، برای هم خونان عرب خودشان هزینه بکنند !
در نظر گرفتن سرانه مادی برای مردم لبنان و فلسطین ، ارسال طلاهای ایران به عراق برای تزئین گنبد هائی که مرده های درون آن حرمها خودشان خاک شده اند ؛ و حالا باید بارگاهشان از سرمایه های مردم ایران طلا اندود بگردد ؛ ساختن پالایشگاه برای کشوری همچون ونزوئلا ، که خودش بر روی اقیانوس نفت قرار دارد ! پرداخت نمودن حقوق ده میلیون تومانی در ماه ، به استاندارانی که در استان محل انجام وظیفه آنها ، صد هزار بیکار وجود دارند و معلوم نیست زندگی شان را چگونه می گذرانند ؟ باج دادن های سیاسی ( البته با پولهای مردم ایران ) به همسایگانی که نیازی به مساعدتهای دولت و حکومت ایران ندارند ؛ و نمونه های مشابه دیگر ، اعمالی هستند که حاکمیت خودمحور و دولت نادان و سایر مقامات نفع پرست این جمهوری عقب مانده ، برای بقای رژیم منحوسشان در ایران  به انجام می رسانند !

دزدی هائی که با این مبالغ بالا صورت می گیرند ، دلائل محکمی بر اثبات این حقیقت آشکارند ، که مسؤلان رژیم آخوندی و دولتمردان این جمهوری پلید ، کاملا پی برده اند که در فاصله بسیار کوتاهی ، باید کاخهای طلائی رؤیاهایشان را ترک کنند و از ایران بگریزند . به همین دلیل هم ، تا می توانند در حال کشف نمودن راههائی برای تضمین نمودن آینده هایشان می باشند !
بر همین اساس باید مردم رشید سرزمین ما ، هر چه زودتر با یک قیام ملی و کارساز ، حق این نامردمان را کف دستهایشان بگذارند ؛ و آنها را از اوج عزتی قلابی که برای خود و حکومتشان تدارک دیده اند ؛ به حضیض ذلت و خفت بکشانند و میهن شان را از وجود شوم این جنایتکاران و غارتگران پاک بسازند . چرا که " جلوی ضرر را از هر کجا که بگیریم منفعت است " !

تابستان 2571 آریائی هلند



به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed