۱۳۹۱ تیر ۲۰, سه‌شنبه

جایگزین کردن کراوات با عمامه ! این دیگر تکرار تاریخ نیست بلکه ....!



این دیگر تکرار تاریخ نیست ، بلکه ادامه یک شروع از جابجا کردن مهره های سیاسی ، برای آفرینش حکومت های دست نشانده آمریکا در منطقه خاورمیانه و بقیه نقاط دنیا است !
در دور دوم ریاست جمهوری سید محمد خاتمی ، شواهدی از سخنان و دستورات میانه رو آسای وی ، در مورد دادن برخی از آزادیهای نسبی اجتماعی به مردم ، از یک حقیقت پوشیده شده در ابهام نشانه های آشکاری را داشت !
یکی از نشانه ها ، اشاره کنایه آمیزی بود از آن حقیقت پوشیده در ابهام ، که خاتمی آخرین رئیس جمهور معمم جمهوری اسلامی خواهد بود !
سران رژیم دریافته بودند ، که مردم از این نوع حاکمیت ( حکومت نعلین و عبا و عمامه ) خسته شده اند ؛ و شاید هم آخوند خامنه ای ، ولی فقیه دست نشانده ایالات متحده آمریکا ، از اربابش حکم قطعی و دستور اکید دریافت کرده بود ؛ که برای حفظ حکومت ننگین آخوندی در ایران ، ( که اساسی ترین خواسته ایالات متحده آمریکاست ) ؛ از آن پس هیچ آخوندی بر مسند ریاست جمهوری قرار نگیرد ؛ و حکومت استبدادی اسلامی باید با روی کار آمدن افراد سویل و کت شلواری ادامه بیابد !
چنین شد که با آن حیله های مزورانه ، و انجام گرفتن آن تقلب های کتمان نکردنی ، شیخ هائی مانند هاشمی رفسنجانی و مهدی کروبی ، از بالای لیست کاندیداهای دوره نهم ریاست جمهوری ، به ته لیست تنزل یافتند و احمدی نژاد کت شلواری ، از آخر آن لیست به بالا آمد و جای آنان را گرفت ؛ و در آن دوره برنده انتخابات هم شد !

البته او کراواتی نیست ، اما به قول یک ضرب المثل آذری " اللهّم بیربیر " که معنای تقریبی و لغوی این تمثیل می گوید " خدا ، یکی یکی = آسیاب به نوبت است ! " یعنی کمی صبر داشته باشید ، بالاخره عموسام یکی از همان فراریانی را که خودشان با تمهیدات سیاسی خویش ، به عنوان مخالفان رژیم در ایران و سایر نقاط جهان به شهرت رساندند ؛ و پس از درگیری های نمایشی آنها با آخوندهای حاکم ، به زندان افتادن و به اصطلاح شکنجه شدن و گاها اعتصاب غذای طولانی نمودن را ، به سادگی نوشیدن یک لیوان آب به کشورشان آوردند ؛ تا برای روز مبادا در آب نمک سیاسی خودشان بخوابانند ! فکل کراواتی کردنشان هم برای ارباب کاری ندارد ، سپس به عنوان یکی از آنها را به عنوان فرد شایسته و مناسب برای اداره امور ایران ، برخواهند گزید و هدف تیره شان را به مرحله اجرا خواهند گذاشت !
مثلا همین چند روز گذشته ، یکی از سرداران معروف در میان نظامیان سوریه را ، که دوست و همکلاسی سابق بشار اسد و فرمانده گارد ریاست جمهوری او هم بوده است ؛ یکباره به صف مخالفان اسد می پیوندد و فوری به خارج از سوریه نیز می گریزد !
اسد با همه گردنکشی هائی که می کند رفتنی است ، همانطوری که حسنی مبارک و قذافی و صدام و ...... رفتند ! اما ناگهان فرمانده فراری آقای < مونوف طلاس > ، با دبدبه و کبکبه و سلام و صلوات ، به سوریه باز گردانده خواهد شد ؛ تا در مسند ریاست جمهوری کشور سوریه جایگزین دوست صمیمی اش بشار اسد بشود !!
آمریکا برای ایجاد چنین تنشهای حکومتی در منطقه ، نیاز به قرار دادن دو دشمن ظاهری در مقابل یکدیگر را داشت ، که حضور این دو دشمن امنیت منطقه را به خطر بیندازد ! آنگاه نظامیان خودش را بنا بر درخواست دیگر کشورهای منطقه ، به این بخش از کره خاکی اعزام بکند و ناظر حضور صلح و امنیت در میان کشورهای خاورمیانه باشد !
از قبل کشور کوچک اسرائیل را با دادن امکانات وسیع هسته ای ، دارای دویست کلاهک اتمی نمود ؛ بعد دشمن ظاهری اسرائیل جمهوری اسلامی در حال اتمی شدن را ، همچون شاخ گاو در مقابل اسرائیلی ها گذاشت و آنها را به جان هم انداخت !
آرام آرام ، موضوع وحشت ساکنان حوزه خلیج پارس و بقیه کشورهای منطقه ، از امکان بروز یک جنگ اتمی خطرناک میان ایران و اسرائیل را ، موضوع پر اهمیتی جلوه داد و به آنان ( کشورهای امیر نشین منطقه و ..... ) وعده حل کردن این معضل منطقه ای را داد !
البته از آنجائی که " بی مایه ، فتیرآیه " ، برای آنکه به این خمیر سیاسی به اندازه کافی مایه بزند تا خوب از کار در بیاید ؛ شیخهای ترسیده از درگیری اسرائیل و ایران را ، و نیز وحشت نمودگان از حملات احتمالی اتمی جمهوری اسلامی به سرزمین شان را ، سرکیسه نمود و تا جائی که توانست ، به آنها سلاح و کشتی و هواپیمای جنگی فروخت !
آمریکا ، بخش مقدماتی سیاست های گام به گام خودش را ، که به وجود آوردن تغییرات چشمگیر در آسیا و اروپای شرقی و حوزه خلیج پارس بود را ، به راحتی با حذف حکومت پادشاهی پهلوی در ایران ، و روی کار آوردن جمهوری منحوس اسلامی به جای آن ، و نیز سرنگون ساختن و فرو پاشیدن حزب کمونیست شوروی سوسیالیستی در روسیه با موفقیت و بدون زحمت زیاد به انجام رسانده است !

 در ادامه این تغییرات ، می بایست بعد از خارج نمودن پادشاه فقید از ایران ، و نیز گورباچوف رئیس جمهوری کشور روسیه از صحنه های سیاست در این خطه از کره زمین ، همچنین با سرنگون نمودن حکومت های طولانی در قدرت مانده عراق و مصر و لیبی ، و جایگزین کردن افراد مورد اعتماد و حمایت خودش به جای رؤسای قبلی این حکومتها ، می رود تا مرحله پایانی نقشه های سیاستمدارانش را به مرحله اجرا بگذارد !
جهت تحقق این امر ، لازم است که چهره جهان را از حضور افراد متحجر ، خرافاتی و فناتیک سیاسی بپیراید ؛ و برای فریب دادن ملت های این کشورها ، به جای آنان افراد به ظاهر مدرن تر و باسوادتر را جایگزین بنماید !
از اینرو ، پیشاپیش چند چهره سیاسی را ، هم برای آموزش دادن به آنها ، و هم جهت تربیت کردن آنها به عنوان نوکران و دست نشاندگان آمریکا در سراسر گیتی ، سرمایه گذاری های لازم را به انجام برساند !
شایعات پراکنده شده در جهان ، مربوط به رقابت های سیاسی و نظامی و توانمندی های علمی کشورهای چین و روسیه با ایالات متحده آمریکا ، تئوریهائی بودند که سیاستمداران خودشان در دنیا رواج دادند ؛ تا از این رهگذر سرپوش نا مشهودی بر روی پیشرفت های مقاصد سیاسی خودشان در همه زمینه ها در دنیا بگذارند !
آنهائی که هزاران بار در مطالبی که ارائه می دادند ؛ و در بیان عقاید سیاسی خودشان به شهریار ایران خرده می گرفتند که چرا خودشان را برای دستیابی به حق مسلم خویش ، با سیاستمداران کشور ایالات متحده آمریکا همآهنگ نمی کنند ؟ بهتر است از این به بعد لطفا خفه بشوند و بگذارند تا شاهنشاه میهن پرست میهنمان ، همانگونه که تا به حال سنجیده و هوشمندانه عمل نموده اند و به یاوه های دیگران توجه نکرده اند ؛ خودشان با پشتیبانی ملت شاهدوست ایرانزمین ، ایران از سلطه نوکران آمریکا و عروسکهای خیمه شب بازی عموسام سیاس نجات بدهند !
تابستان 2571 آریائی
محترم مومنی روحی
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed