۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

آقای اوباما ، هیچ حیوان زبان نفهمی هرگز با پیغام آب نمی نوشد !



پس از آنکه حکومت جنایتکار بشار اسد اعلام نمود ؛ که در صورت تهاجم نیروهای خارجی به سوریه ، در نظر دارد که از سلاحهای شیمیائی و بیولوژیکی استفاده بکند ؛ دولت بریتانیا ، پرزیدنت اوباما و دبیرکل سازمان ملل متحد ، در این رابطه با نشان دادن واکنش ، به رئیس جمهور خونخوار سوریه هشدار داده اند . آقای اوباما گفته است ، اگر سوریه از گازهای سمی و سلاحهای شیمیائی کشنده در جنگ استفاده کند ؟ بشار اسد مسؤل آن خواهد بود !

در این مطلب نکته ای وجود دارد ، مورد استفاده قرار دادن واژه جنگ توسط رئیس جمهور آمریکا ، نمی تواند اشاره به شورشهای داخلی مخالفان حکومت اسد در سوریه باشد ؛ زیرا معمولا کلمه جنگ زمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، که میان دو کشور متخاصم درگیری های نظامی پدید بیاید ؛ اما جریانات مربوط به ناآرامی های این کشور ، شورشهای آزادیخوانه مردم سوریه است که با سیاست های بشار اسد مخالفند و مایلند که او را از حکومت جنایتکارانه اش ساقط بنمایند .

بنابراین می توان چنین نتیجه گرفت ، که به احتمال زیاد کشورهائی هستند که بخواهند به بهانه یاری رساندن به مردم بی دفاع سوری ، به کشور سوریه حمله نظامی بکنند و برای سرنگونی اسد اقداماتی را به انجام برسانند . در این صورت اشاره آقای اوباما به واژه جنگ در هشداری که به بشار اسد داده و او را از بکار بردن سلاحهای شیمیائی منع نموده است ؛ مطرح کردن بخشی از نگرانی های ایشان ، به عنوان مسؤل مملکتی که قرار است سربازانش به یک مأموریت خطرناک بروند !

هشداری که رئیس جمهوری آمریکا ، به اسد  داده است ، همچون رجزخوانی های بچه هائی است ، که هنگام دعواهای کودکانه خودشان با هم ، به تهدید نمودن آن دیگری می پردازند و اولتیماتوم های خنده داری به یکدیگر می دهند !

چنین اتمام حجت کردن هائی ، نسبت به کسانی منطقی به نظر خواهد رسید ؛ که افکار و رفتار و کردارهایشان ، بر اساس روابط انسانی میان آنان برقرار شده ، و از منبع منبعث از تفکر عقلانی برخاسته است ؛ ولی آیا تا کنون هیچ عملکرد انسان مآبانه ای از اسد خبیث و جانی دیده شده است که از او انتظار برود که به این پند و اندرزهای سران دیگر کشورها بها بدهد و به پیامهایشان احترام بگذارد ؟!

فعالان مخالف رژیم سوریه می گویند ، برخوردهای بسیار شدیدی میان شورشیان و نیروهای دولتی ، در شمال این کشور در شهر حلب جریان دارد ؛ به گفته فعالان سوری ، برخوردهای سنگینی هنگام حمله ایشان به نیروهای دولتی در این شهر رخ داده ؛ و با حمله شورشیان به زندان شهر حلب ، پانزده کشته از این درگیریها به جا مانده است !

هشدار آقای اوباما زمانی بیان گردیده ، که " جهاد مقدسی " سخنگوی وزارت خارجه سوریه گفته بود ؛ که دولت هرگز از سلاحهای شیمیائی علیه مردم خودش استفاده نخواهد کرد ؛ اما علیه متجاوزان خارجی استفاده خواهد شد و دولت سوریه از سلاحهای شیمیائی که در اختیار دارد ، بخوبی حفاظت خواهد نمود !!

اظهارات آقای جهاد مقدسی سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه ، و اذعان وی به اینکه حکومت اسد چنین سلاحهای خطرناکی را در اختیار دارد و از آنها حفاظت می کند ؛ و احتمال دارد که در صورت تهاجم خارجی ، از این سلاحهای شیمیائی و بیولوژیکی استفاده بنماید ؛ بزرگان دنیای سیاست ، از جمله آقای اوباما را نیز به ابراز واکنش واداشته است . ایشان در سخنرانی در جمع نظامیان آمریکا در ایالت " نوادا " به آنان گفت ، چنانچه اسد از این سلاحهای شیمیائی خطرناک استفاده بکند ؛ و مرتکب خطای مصیبت باری بشود ؛ باید در این رابطه پاسخگو باشد !!

به گزارش خبرگزاری رویترز ، اوباما پیرامون سیاست خارجی دولت آمریکا ، در سخنرانی برای نظامیان آمریکائی در ایالت نوادا گفته است : " ما امروز در تلاشیم ، تا مردم سوریه با رهائی از نظام اسد به آینده ای بهتر دست یابند . " !

آقای اوباما ، آیا می خواهید تلاش کنید تا مردم سوریه نیز ، مانند همان آینده بهتری که برای مردم عراق پیش آوردید  را داشته باشند ؟! آیا از کشتارهای همه روزه در عراق هیچ خبری به گوش شما می رسد یا نه ؟ از این که بشار اسد جانی باید دمش را روی کولش بیندازد و از حاکمیت در سوریه اخراج بشود ؛ هیچگونه تردیدی وجود ندارد . شک و تردید در شرایطی است ؛ که شما یا هر نیروی خارجی دیگری بخواهد در این ارتباط به مردم سوریه یاری برساند !

چرا اجازه نمی دهید مردم دنیا خودشان برای خویشتن تصمیم بگیرند و با اراده آزادیخواهانه شان ، چنین حکومت های فاسد و شرور و جنایتکاری را ، از صحنه سیاست ممالک خودشان حذف بنمایند ؟!

آنچه که مردم سوریه ، مردم ایران ، و یا هر ملت ستمدیده دیگری بخواهند برای رهائی خود و سرزمین شان ، از چنگال سفاکانی چون اسد و خامنه ای جلاد به انجام برسانند ؛ یک آرمان والای ملی – میهنی است ، که نه شما و نه هیچ فرد خارجی دیگری ، مفهوم شگرف آن را درک نخواهد نمود !

بهتر بود چنین اندیشه های نوعدوستانه تان را ، هنگامی که پیش کسوت و هم حزبی حضرتعالی ، پرزیدنت آیت الله جیمی کارتر رسوا ، در سال 1979 میلادی ، نسبت به مردم ایران و حکومت شاه فقید به انجام رساند ؛ و این جانیان رژیم عقب مانده اسلامی آخوندی را بر ما و سرزمینمان مسلط نمود ؛ و ایران و ملتش را به چنین تیره روزی فاحشی مبتلا ساخت به کار می بردید ؛ نه اکنون که سار از درخت پریده و آش هم یخ کرده است !

خامنه ای جلاد و اسد خونخوار و امثال اینها ، اگر به مبانی حقوق بشری آگاهی می داشتند ؛ و برایش ارزش قائل می شدند ؟ چنین رفتارهای ددمنشانه ای با ملت های کشورهایشان نداشتند ؛ و چنین فجایع دردناکی را هم به وجود نمی آوردند !

چنین تبهکارانی ، هرگز از منبع عقل و درایت بهره نمی برند و کارهایشان مانند حیوانات درنده خوی وحشی ، سبوعانه و برخاسته از اقتدار طلبی های غیر منطقی ایشان است !

به همین خاطر نیز ، هیچیک از پیامهای خیرخواهانه ! شما و دیگر یاران بین المللی تان ، در گوشهای سنگین اسد و یارانش فرو نخواهد رفت ! بلکه حتی جری تر هم خواهند شد و به عملیات توحش آمیز دیگری هم دست خواهند زد !

به یک حیوان کودن مانند خر ، توسط کسی پیغام نمی دهند که اکنون زمان آب نوشیدن تو است برو آبت را بنوش ! بلکه او را به کنار نهر آب می برند ، تا خودش با دیدن آب ، به طور غریزی درک بکند که مقداری از آن آب زلال را به کام خویش برساند !

مردم ستم کشیده چنین کشورهائی ، خودشان ترتیب سرنگونی حکومت های جبارانه حیواناتی مانند اسد و دیگر هم پالکی هایش مانند سران حکومت اسلامی را خواهند داد ؛ آنچه که در این رابطه ، مسیر پیروزی را طولانی تر می نماید ، و تحقق نهائی تفوق پیروزمندانه آنان بر حکومت های خودکامه شان را به تعویق می اندازد ؛ دخالت های غیر ضروری امثال شما و سایر زیاده طلبان دنیای کنونی است !

تا به اینجای تاریخ معاصر گیتی ، جهانیان تجربه خوب و مفیدی ، از به امنیت و به ثبات سیاسی رسیدن کشورهائی ، که رژیم های دیکتاتورشان توسط مساعی نوعدوستانه شما و دیگر قدرتمندان جهان ساقط گردیده اند در دست نیست !

نمونه هایش فراوانند ، افغانستان ، ایران ، پاکستان ، عراق ، لیبی ، مصر ، ویتنام و یمن که هر کدام به نوعی در اثر یاری های امثال شما، در دست حکمرانان جنایت پیشه و بی کفایتی افتاده اند ؛ که جز به کشتار مردم بی دفاع این ممالک محروم نیانجامیده است . همین گروه وحشی و قصاب طالبان را ، که با اعمال عصر حجری سرکردگانش ، روی سران فاسد حکومت پلید اسلامی در ایران را سپید کرده اند ؛ از صحنه سیاست خارج کنید و دستشان را از کشورهای افغانستان و پاکستان کوتاه بفرمائید ؛ بقیه پیشکش شما ، چرا که کمک نکردنتان یک دنیا کمک است !!

تابستان 2571 آریائی هلند
محترم مومنی روحی
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed