۱۳۹۱ مرداد ۱۰, سه‌شنبه


صبر خــدا و صبـر ملت ایـران 
هر انسانی در دو بعد وجودش ( بخش ظاهری و بخش باطنی او) تیپ خاص خودش را دارد ؛ طبیعی است که جلوه های بخش ظاهری آنان تفاوتهای زیادی با دیگران داشته باشد ؛ حتی برخی از دوقلوها هم کاملا یک شکل و قیافه نیستند ؛ مگر آنکه از جمله دوقلوهائی باشند ، که اصطلاحا به آنها " تک تخمی " می گویند . یعنی بعد از عمل " لقاح " پس از چسبیده شدن یک اسپرماتوزوئید از سوی جفت نر ، و یک تخمک از طرف جفت ماده ، سلول تشکیل شده از ترکیب این دو با یکدیگر ، به دو قسمت مساوی با تمام ویژگی های همسان تقسیم گشته و دو موجود کاملا همسان را به وجود بیاورند . از اینرو ، غیر از دوقلوهای همسان ، دیگر انسانها در کلنی بشری ، به لحاظ ظاهری شباهتهای چندانی به همدیگر ندارند .

اما در بخش باطنی آنها ، که کنشها و واکنشهای روحی آنان در حالات روانی ایشان جلوه گر می شوند ؛ شباهت های فراوانی میان نسل آدمیزاد وجود دارند . به طور مثال بعضی ها با دیدن کوچکترین صحنه غم انگیزی ، و یا شنیدن یک مطلب متأثر کننده ، خیلی زود محزون می گردند و اشک در چشمهایشان حلقه می زند . در مقابل اینان کسانی هستند ، که با دیدن یک منظره نسبتا کمیک و خنده آور ، و یا شنیدن یک لطیفه معمولی و بی مزه نیز ، چنان قهقهه ای را سر می دهند که گوئی در تمام وجودشان یک ذره اندوه وجود ندارد و کاملا " علی بی غم " می باشند !

در کنار این دو دسته تیپ های متفاوت از نسل بشر ، کسانی نیز هستند که نه مانند گروه نخست تند و سریع غمگین بگردند ؛ و نه مثل دسته دوم با بی خیالی هر چه تمامتر به هر چیز هجو و بی ارزشی هم از ته دلشان بخندند . این گروه کسانی اند که نسبتا منطقی تر از دو بخش قبلی می اندیشند ؛ و با کوچکترین موضوعی که رخ بدهد ، دچار احساسات نشاط آور و یا غم افزا نمی گردند .

به تازگی خبری را شنیده ام که مرا ناگزیر از خندیدن نموده است ؛ البته قهقهه ای نزدم ، ولی مطلب کاملا مضحک و خنده آور به نظرم رسید . این خبر استهزاء برانگیز ، یاوه هائی هستند که مقام معظم ولایت ! و رهبر رژیم منفور جمهوری ننگین اسلامی مطرح نموده ؛ و توسط خبرگزاریهای حکومتی  به سراسر دنیا مخابره شده است !

سید علی آقا اعلام کرده ، که ایران ظرفیت داشتن تا دویست میلیون نفر جمعیت را دارد ؛ و باید جمعیت کشور دست کم تا صد و پنجاه میلیون نفر برسد !

عرض نکردم خنده آور است ؟ اکنون که متأسفانه بوی مشمئز کننده خطر یک جنگ خانمانسوز دیگر در ایران به مشام مردم جهان رسیده است ؛ سران  حکومت بری از عقل و منطق اسلامی ، با آنکه مرتب برای آنانی که مایل به جنگ افروزی می باشند خط و نشان می کشند ؛ به اصطلاح خودشان پیش بینی های لازم را نموده اند . در جائی خواندم که جمهوری اسلامی ، به اندازه مصرف سه ماه مواد خوراکی برای شهروندان ایرانی ذخیره نموده است . یعنی برای یک جمعیت نزدیک به هفتاد و پنج میلیون نفری ، که حدود ده میلیون از آنها به عناوین مختلف و دلائل گوناگون در خارج از کشور به سر می برند ؛ سران نالایق این رژیم مبتذل و متحجر ، فقط می توانند جهت پیش بینی های لازم برای زمانی اضطراری ، و پیشگیری نمودن رخداد قحطی و مبتلا شدن احتمالی مردم به گرسنگی و سوء هاضمه ناشی از آن ، فقط به اندازه سه ماه مصرف آنها می توانند برایشان آذوقه ذخیره بکنند ؛ اگر این تعداد جمعیت که رهبر خرفتی همچون خامنه ای فتوایش را صادر می کند ؛ و ابلهانی مانند امت عاری از شعور چنین رژیم بی منطقی برایش آراء موافق جمع آوری می نمایند ؛ و به بازاریابی در این رابطه می پردازند ؟ آنقدر بی خردانه و غیر متعهدانه است ؛ که خنده و گریه آدمی را همزمان بر او مستولی می سازد !

رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری ، به خبرگزاری ایسنا گفته ، دشمنان برنامه ریزی می کنند تا ایران به سمت فروپاشی و کاهش جمعیت پیش رود ؛ بنابراین رهبر جمهوری اسلامی تأکید کرده ، تا کشور به سمت سیاست افزایش جمعیت برود !

مریم مجتهدزاده ، ( رئیس مرکز زنان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری ) ، به عنوان مشاور رئیس جمهور ، همچنین از اجرای طرح بازاریابی اجتماعی مادری در جهت افزایش جمعیت به صورت آزمایشی در تهران خبر داد و گفت ، این طرح از آبانماه در سطح ایران اجرائی خواهد شد . خوب بود این خانم مشاور ریاست جمهوری ، توضیحی در رابطه با این طرح آزمایشی " بازار یابی اجتماعی مادری " می داد و جزئیات آنرا نیز مشخص می ساخت . کدامیک از دست اندرکاران این جمهوری بی کفایت کارشان درست است که این خانم مشاور باشد ؟!

هفته گذشته خامنه ای در جمع مدیران دستگاههای دولتی ، نسبت به کاهش جمعیت در کشور هشدار داده و خواستار آن شده که جمعیت ایران به صد و پنجاه تا دویست میلیون نفر برسد !!

بعید به نظر می رسد که بتوانید جلوی خنده خودتان را بگیرید ! سه دهه می گذرد که اهالی خرد و دانائی می گویند که این خادمان شیطان ، با همه حیله گری و مکاری شان ، در رابطه با کشورداری و اداره مملکت بزرگی چون ایران ، نه دانائی این کار را دارند ، و نه شعورشان به چنین مسائلی قد می دهد ؛ اما کسی به این سخنان برآمده از حقیقت بهائی نمی داد !

 تصور بفرمائید ایران کنونی با این تعداد جمعیتی که در حال حاضر دارد ؛ نمی تواند 95% از کل شهروندان کشور را ، بخوبی و در رفاه کامل که هیچ حتی در حد رفاه نسبی هم اداره بکند ؛ چگونه خواهد توانست جمعیتی تا دویست میلیون نفر را به راحتی اداره نموده و خدمات لازم را به آنها ارائه بدهد ؟!

حتما می خواهند همچون کشورهائی مانند چین و هندوستان ، مردمانی فقیر را داشته باشند ؛ و یا مانند ملت کره شمالی مردم به علف خواری بپردازند و شکمهایشان را پربکنند ؛ تا ایشان به تریج قبای مبارک رهبری شان برنخورد ؛ و همچنان در این جایگاه دزدیده شده جلوس بفرمایند ؟!

آقای رهبر ، که راه خودت را هم گم کرده ای ، در کشورهای پیشرفته جهان ، هنگامی که مسؤلان حکومت و دولت آنجا تصمیم می گیرند که یک شهرک جدیدی احداث بکنند ؛ ابتدا در جلسات متعدد ، به اتفاق کارشناسان مربوطه گرد هم می آیند و به مسائل جانبی یک شهرک ، و خدماتی که باید به ساکنان آنجا ارائه بشود می پردازند . قبل از کشیدن نقشه های ساختمانهای محل سکونت مردم ، طرحهای مراکز پزشکی متعدد ، مدارس ، باشگاههای تفریحی ، چندین پارک و فضای سبز برای تمیز نگاه داشتن هوای آن منطقه ، مراکز خرید و بازارهای خرید و فروش کلیه احتیاجات مردم ، امکانات حمل و نقل مسافران و ایستگاههای قابل استفاده ، تعداد کافی استخر و سالنهای ورزشی برای همه مقاطع سنی ، کلوبهای تفریحی برای سالمندان و دیگر قشرهای علاقمند به این امور ، کتابخانه ، سینما ، کازینو و دیسکو و سایر مراکز فرهنگی و سرگرم کننده آنجا می پردازند !

حتی در برخی از این شهرکها ، جهت ساکنان مجرد و بدون همسر آنجا ، مکانهای خاص معاشقه و مغازله و اطفاء شهوات جنسی هم در نظر گرفته می شوند !

چگونه است که حضرتعالی " هنوز چاه را نکنده منار را دزدیده اید " ؟! ابتدا باید چاهی عمیق و طولانی به درازای این مناری که دزدیده اید می کندید ؛ سپس آنرا می دزدیدید ! چرا که بدون چاه مورد نظر ، جائی برای مخفی نمودن این منار رسوا کننده ندارید ؛ و طول غیر متعارف آن از بیرون دروازه های شهر نیز قابل رؤیت است !

اکنون که فقط کل جمعیت ایران حدود هفتادو پنج میلیون نفر است ؛ هزاران نفر تحصیل کرده بیکار ، هزاران نفر کارگر اخراجی که به دلائل ورشکستگی کارخانه یا کارگاه تولیدی شان ، نداشتن مواد اولیه جهت ادامه فعالیت آن کارخانه ها و تولیدیها ، به خاطر عدم واردات به سبب تحریمها ، به جهت کالاهای بنجل چینی که سطح تولید در مملکت را تنزل داده ؛ و موجب منفعل شدن کارگاههای تولیدی شده است ؛ و دلائل گوناگون دیگر از کار بیکار شده اند . ارزاق عمومی مردم را نمی توانید با قیمت نازل و در حد توان خرید ایشان به آنان عرضه بنمائید ؛ و صدها مشکلات مادی و معنوی دیگر را برای ملت ایران به وجود آورده اید . با آن دویست میلیون نفر که مایلید به عنوان شهروند در مملکت داشته باشید ؛ چه خواهید کرد ؟!

مردم ایران به صبوری خدا نیستند ، آخوند که بر روی منبر می گوید : " صبر کوچک خدا پنجاه سال است . " تصور نکند که مردم ایران هم مانند خدا صبر کوچکشان پنجاه سال باشد ! چرا که این مردم ستمدیده و سختی کشیده ، تا کنون زیادی هم بردباری کرده اند ؛ و نباید می گذاشتند که جنایتکارانی چون شما و سایر اعوان و انصارتان ، تا به اینهمه سال در کشورشان بمانید . چون صبر مردم ایران ، هیچ شباهتی به صبر خدا ندارد ؛ آنها دیگر اجازه نخواهند داد ، که همچون کنه به پیکر مرز وبومشان بچسبید ، و مانند زالو همچنان خون رگهای ملک و ملت را بمکید و باز هم در میهنشان باشید . تا بعدها بگوئید : " آمدیم و خوردیم و دزدیدیم ، اما نبردیم چون درهمینجا می مانیم و بقیه اموال اینها را تباه خواهیم کرد !

تابستان 2571 آریائی هلند

محترم مومنی روحی
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed